3 juni 2015

Så Vackert...

Så att man får tårar i ögonen! Man blir helt enkelt väldigt ödmjuk när man tar väg E35 från Basel till Lugano, det är så otroligt vackert så det är rent galet!!! Gotthardstunneln var också en upplevelse, 17 km lång och 38 plusgrader längst in. Tullen in i Italien tyckte jag borde kollas lite extra så de vände ut och in på både mig och Lola, de frågade säkert tolv gånger om jag hade marijuana.  Har nu landat i Monza där jag stannar tills imorgon. Tyvärr är Wifi:t kass så bilder och filmer får vänta.

Ps. Måste ju nämna lite om vädret med, här är klarblå himmel och nästan 30 grader varmt:-).

                                                                                                         Er Livsnjutare

2 kommentarer:

  1. Hej Igen.
    Skönt att höra att du kom över berget eller man ska kanske säga genom berget glad och lycklig. Nästa gång du ska över alperna tycker jag att du ska strunta i motorvägen och leta upp ett riktigt härligt bergspass. Det kommer Lola att älska.
    Glöm inte att äta en eller två Risotto nu när du är i Risottons hemstad.
    Ner med cabben, solglasögon på och ha en underbar morgondag.
    Vi hörs..

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad över dina inlägg:-) Risotton är checkad för en timme sen, passade på att käka en lokal korv som slog tyskarnas chilliwurst med hästlängder. Imorgon beger mig upp i Dolomiterna tror jag och Lola får sitt lystmäte mättat vad det gäller coola vägar, eller hur. Med vänlig hälsning, Joakim

    SvaraRadera